Bestellen & Betalen

Bij iWoon kun je met volgende betaalmethoden je bestelling betalen. Door de vele opties hoef je niet uit je comfortzone om iets bij ons te bestellen.

  • iDeal
  • Klarna
  • Visa
  • MasterCard
  • Apple Pay
  • Paypal
  • Bancontact ( België)
  • Carte Bancaire (Frankrijk)

Bij iWoon is het mogelijk om je bestelling achteraf te bepalen. Dit is bij ons mogelijk met Klarna: achteraf betalen.

Dit is geen enkel probleem. Bij iWoon kun je per mail en/of telefonisch een bestelling plaatsen.

Levering

Bestel je in Nederland meer dan € 500 -, of meer? Dan brengen wij de spullen geheel gratis tot aan je deur.
In België doen wij dezelfde belofte maar dan voor een bedrag van €750-, of meer.

Bij iWoon zijn er verschillende verzendkosten. Dit heeft alles te maken met het formaat en gewicht van de artikelen. In je winkelwagen kun je een schatting laten maken.

De verzendkosten worden ten alle tijden automatisch voor je uitgerekend bij het afrekenen.

  • Reguliere leverdagen zijn maandag t/m vrijdag. *

    * N.B. dit is afhankelijk en kan verschillen per product.
  • Leveringen vinden plaats tussen 08.00 en 17.00 uur.

  • Mits de levering wordt verhinderd door externe factoren, zullen wij contact met je opnemen.

Goed nieuws voor onze gewaardeerde klanten! We zijn nu in staat om pick-up mogelijkheden aan te bieden. We begrijpen dat dit een handige optie kan zijn, en we zijn er trots op om dit als service te kunnen aanbieden. Wanneer je gebruik wilt maken van onze pick-up service, vragen we je vriendelijk om rekening te houden met een verwerkingstijd van 1 tot 2 werkdagen voordat jouw bestelling klaarstaat voor ophalen. We doen ons best om dit proces zo efficiënt mogelijk te maken, zodat je jouw producten snel en gemakkelijk kunt ophalen.

Zodra jouw bestelling gereed is, ontvang je een sms-bericht om je hiervan op de hoogte te stellen. Vanaf dat moment gelden de onderstaande afhaaltijden.

Daarnaast begrijpen we dat er soms specifieke situaties kunnen zijn waarin je behoefte hebt aan een uitzondering. We willen benadrukken dat we flexibel zijn en bereid om naar jouw individuele behoeften te kijken. Als je denkt dat jouw situatie een uitzondering rechtvaardigt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, en we zullen ons best doen om aan jouw wensen te voldoen.

Afhaaltijden*:

  • Maandag tot en met donderdag: 08.00 - 15.30 uur
  • Vrijdag: 08.00 - 14.30 uur

* Met uitzondering van de Nationale feestdagen, op deze dagen zijn wij gesloten.

Service

Contact opnemen met onze klantenservice kan onder de volgende openingstijden:

Telefonisch:

Maandag: 09.00 - 17.00
Disndag: 09.00 - 17.00
Woensdag: 09.00 - 17.00
Donderdag: 09.00 - 17.00
Vrijdag: 09.00 - 17.00
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

Whatsapp & Chat:

Maandag: 09.00 - 19.00
Disndag: 09.00 - 19.00
Woensdag: 09.00 - 19.00
Donderdag: 09.00 - 19.00
Vrijdag: 09.00 - 19.00
Zaterdag: 12.00 - 16.00
Zondag: 12.00 - 16.00

Wil je nu meteen contact opnemen? Kijk dan op onze klantenservicepagina.

  • E-mail: op e-mails mag je van ons een reactie verwachten binnen 2 werkdagen. Wij doen onze uiterste best om het zo snel mogelijk op te pakken.
  • Whatsapp: ons streven is dat berichten per whatsapp dezelfde dag beantwoord worden.
  • Telefonisch contact: We streven ernaar om al onze telefoongesprekken zo snel mogelijk te beantwoorden tijdens onze openingstijden. Omdat we op dit moment één telefoon op de zaak hebben, kan het soms even duren voordat we kunnen opnemen. We willen je echter verzekeren dat we altijd terugbellen als je een bericht achterlaat met je naam en telefoonnummer. We waarderen je geduld en begrip terwijl we ons best doen om zo snel mogelijk contact met je op te nemen
  • Chat: wij streven ernaar om chatberichten zo snel mogelijk te beantwoorden.

Heb je een klacht of interessante feedback voor ons. Daar staan wij altijd voor open!
Op de contactpagina kun je dit achterlaten in het contactformulier. Selecteer dan bij 'Reden van contact' de optie 'Klacht of feedback'.

Wij reageren zo snel als mogelijk op je klacht. Het beantwoorden van een klacht kan maximaal 14 werkdagen duren.
Wij streven ernaar je klacht binnen 5 werkdagen inhoudelijk beantwoord te hebben.

Retouren & Annuleren

Bij een koop heeft de klant de mogelijkheid de koop zonder reden te ontbinden in de loop van 14 dagen. Dit termijn gaat in na het moment van ontvangst.

Wanneer mag het artikel retour?

  • Binnen 14 dagen na levering.
  • Indien compleet en onbeschadigd
  • Indien ongebruikt en niet gemonteerd geweest
  • In de originele verpakking, op deze verpakking mag ook niks geschreven staan
  • Producten die specifiek voor jou zjin gemaakt zijn uitgezonderd van de herroepingsrecht


Wanneer niet aan de voorwaarden is voldaan, wordt je retour niet in behandeling genomen.

  • Producten zoals, lijm, voegmiddelen, schoonmaakmiddelen, onderhoudsproducten, toiletblokjes waarvan de verpakking geopend is.
  • Waardebonnen, die al gebruikt zijn.
  • Producten die al gemonteerd zijn geweest en/of sporen van montage bevatten.
  • Producten met ernstige beschadingingen zijn die verdere verkoop verhinderen.
  • Producten waarvan de verpakking volledig vernietigd is en / of niet meer aanwezig is.
  • Douchewanden, douchecabines waarvan de verpakking open is geweest. ( dit zorgt ervoor dat deze niet meer vervoerbaar zijn)
  • Artikelen die op bestelling (met unieke eisen) voor jou zijn gemaakt.

Productcategorieën Ophaalservice NL Ophaalservice BE

Groottransport 74,95 € 99,95 €

Klein transport 17,95 € 27,95 €


Zelf een product (klein transport) retour sturen? De kosten voor een pakketdienst zijn voor de klant.


Indien er méér dan een enkel product geretourneerd worden van eenzelfde adres, dan betaal je alleen de retourkosten voor het product met het hoogste tarief.

N.B. voor tegels geldt dat het alleen mogelijk is om een gehele bestelling te retourneren, deelleveringen worden niet geaccepteerd. 

Whatsapp ons

Mail ons