Wij, ondernemer artikel 1: lid 8 ‘iWoon V.O.F.’, en betrokkenen behandelen uw bestelling met uiterste zorg. Het is aan de consument om de ontvangen producten altijd te controleren ,na levering, op visuele schade en compleetheid.
Mits er sprake is van visuele schade en incomplete artikelen,
dient dit binnen 48 uur na levering gemeld te worden bij de ondernemer , iWoon V.O.F.

Meldingen die na het tijdsbestek van 48 uur worden gedaan, vallen vrijwel niet onder de garantie.

De meldingen kunnen gemaakt worden via de ‘Hulp nodig?’ pagina, hier moet onder het kopje ‘Reden van contact’ het volgende geselecteerd worden: ’48-uurs controle’.

Het streven is om binnen 5 werkdagen contact op te nemen met de klant. iWoon V.O.F. erkent geen aansprakelijkheid in de vertraging van de werkzaamheden en de hieraan verbonden kosten. iWoon V.O.F. garandeert echter een maximale inzet voor een snelle afwikkeling van de procedure.